Word vriend of sponsor

De Philips Harmonie ontvangt jaarlijks financiële ondersteuning van Philips Nederland en subsidie van de gemeente Eindhoven. De muzikanten dragen bij met contributie en vele uren als vrijwilliger. Daarnaast kunnen we rekenen op ondersteuning van sponsors en vrienden. Dankzij hun financiële steun kunnen we extra investeren in vernieuwende en inspirerende programma’s. Dat doen we voor een breed publiek en voor bijzondere gelegenheden in de regio Eindhoven en daarbuiten. Ook jouw steun waarderen we zeer!

Vriend worden?

Stichting Vrienden van de Philips Harmonie bestaat uit muziekliefhebbers die het orkest een warm hart toedragen. Met hun financiële steun kunnen we niet alleen bijdragen aan ontwikkeling van de vernieuwende en bevlogen programma’s, maar ook zorgen dat de eventuele benodigdheden daarvoor beschikbaar komen. Dat doen we voor een breed publiek en voor bijzondere gelegenheden in de regio Eindhoven en daarbuiten.

Ook vriend worden?

Wilt u ook vriend worden? Maak dan eenmalig een bedrag (vanaf € 25,00) over naar Stichting Vrienden van de Philips Harmonie via onderstaande doneer button. U bent dan meteen geregistreerd als vriend en ontvangt via e-mail een bevestiging. U geniet van extra voordeel bij sommige concerten en wij houden u op de hoogte van onze activiteiten. Hoe meer je bijdraagt, des te meer voordelen je hebt.

Na een jaar sturen wij u informatie of u weer wilt bijdragen en daarmee Vriend blijft van ons orkest. U kunt dan zelf bepalen of u ons blijft steunen.

U kunt ook een bedrag over maken via IBAN nummer: NL38 INGB 0001 2204 69 met vermelding van naam, adres, email en kenmerk: donatie. U ontvangt dan van ons een schriftelijke bevestiging.

Bekijk de voordelen

Vriend Lento
Vriend Andante
vriend Allegro
Vriend Presto
Jaarlijkse bijdrage
€25
€50
€100
vanaf €200
Bij één concert 2 toegangskaarten met vriendenkorting

Bij twee concerten 2 toegangskaarten met vriendenkorting

Per concert 4 toegangskaarten met
vriendenkorting

Per concert 8 toegangskaarten met vrienden korting

X
Naamsvermelding op website (indien gewenst)

Meet & Greet nieuwjaarsconcert

Meer  weten? Neem dan contact op met Willem Knapen via knapenw@gmail.com,

of  bel hem: +31 653 79 66 22. Willem Knapen informeert u graag over de  mogelijkheden.

Sponsor worden?

Als sponsor draag je rechtstreeks bij aan de financiële ruimte van de Philips Harmonie. Alle sponsors vermelden we op onze website. We hebben verschillende sponsormogelijkheden:

Bekijk de voordelen

Hoofd Sponsor
Premium Sponsor
Jaarlijkse bijdrage
Vanaf €300
Vanaf €1000
Vanaf €2000
Je ontvangt een periodieke nieuwsbrief
Openingstoespraak concert namens Sponsor

Uitnodiging Meet & Greet Nieuwjaarsconcert
Vermelding op sponsorbanner
Bedrijfslogo op Website Philips Harmonie
Per concert 2 gratis toegangskaarten op aanvraag

Per concert 4 gratis toegangskaarten op aanvraag

Per concert 10 gratis toegangskaarten op aanvraag

X
Voucher voor Serenade of optreden van een ensemble

X
Tegen kostprijs een concert of optreden verzorgen

X
Adopteren van een project gekoppeld aan uw bedrijfsnaam

X

Meer weten? Neem dan contact op met Jan van Moorsel via jvanmoorsel@philipsharmonie.nl, of bel hem: +31 653 96 76 48. Jan informeert je graag over de mogelijkheden.

Sponsor gratis de Philips Harmonie

Met SponsorKliks kunt u ook een financiële bijdrage leveren aan de Philips Harmonie, zonder dat het u een cent extra kost! Voorbeeld: reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en de Philips Harmonie ontvangt geld in de clubkas. Dit geldt ook voor uw aankopen via internet.

Hoe werkt het?

Wilt u de Philips Harmonie gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze SponsorKlikspagina. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Een groot deel van deze commissie wordt daarna gestort op de rekening van de Philips Harmonie. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert de Philips Harmonie er direct van!