20 januari 2019

Nieuwjaarsconcert m.m.v. Stenzel & Kivits

Locatie: Auditorium TU/e
Datum: 20 januari 2019

Het traditionele nieuwjaarsconcert van de Philips Harmonie in een ietwat ander jasje.

Stenzel & Kivits, twee zeer muzikale heren laten de klassiekers op een heel eigen wijze beleven en zorgen voor een vrolijke noot.

Natuurlijk is er ook tijd voor de  jaarlijks terugkerende ouvertures, polka's en walsen die herkenbaar zijn voor dit nieuwjaarsconcert.

Locatie Auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven

Het concert begint om 11:30 uur (zaal open om 10.45 uur).

Bij binnenkomst kun je genieten van een lekkere kop koffie of thee.

Medewerkers van de TU/e gratis toegang op vertoon van hun badge

Kinderen t/m 12 jaar gratis.

Prijs aan de kassa € 15,-

De voorverkoop is gestopt. U kunt nog wel gewoon tickets kopen aan de kassa in het Auditorium.

Stenzel & Kivits vormen sinds 2000 een duo dat klassieke muziek en humor combineert. Hun comedyshows The Perfect concert part II en The Impossible Concert toeren inmiddels, als act of als avondvullende voorstelling, langs de bekende (humor)festivals en theater- en muziek podia in Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk en Nederland. Stenzel & Kivits bespelen het genre music & comedy verrassend origineel, maar altijd herkenbaar. Muzikale virtuositeit, inzicht in humor, technisch vernuft en speelplezier vormen onder andere de basis van hun werkwijze.

• Stenzel & Kivits
    Stenzel & Kivits Zangers

Stenzel & Kivits vormen sinds 2000 een duo dat klassieke muziek en humor combineert. Hun comedyshows The Perfect concert part II en The Impossible Concert  toeren inmiddels, als act of als avondvullende voorstelling, langs de bekende (humor)festivals en theater- en muziek podia in Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk en Nederland. Stenzel & Kivits bespelen het genre music & comedy verrassend origineel, maar altijd herkenbaar. Muzikale virtuositeit, inzicht in humor, technisch vernuft en speelplezier vormen o.a. de basis van hun werkwijze.

Bekijk CV