16 januari 2022

Locatie: Auditorium TU/e
Datum: 16 januari 2022

Nieuwjaarsconcert 2022 geannuleerd

Ons traditioneel nieuwjaarsconcert in het Auditorium van de TU/e op 16 januari kan helaas niet plaatsvinden vanwege de COVID-19 maatregelen.

Repeteren op onze maandagavonden is nu niet mogelijk en niet gewenst en heeft directe gevolgen voor de voorbereiding van dit voor u en ons belangrijke traditionele concert.

Zeker in deze tijd is er veel behoefte om samen te komen en om deze momenten van Kerst en Nieuwjaar met elkaar te delen.  Juist livemuziek kan in deze pandemie zorgen voor een moment van geluk, troost en samenzijn en dat is wat we nu niet kunnen bieden.

Heel erg jammer dat we u en de meeste als trouwe bezoeker weer teleur moeten stellen. We blijven zoeken naar mogelijkheden binnen de maatregelen en hopen bij het inluiden van de lente u weer te verrassen.

Blijf gezond en we wensen u fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling namens alle leden en bestuur van de Philips Harmonie.