19 januari 2020

Nieuwjaarsconcert m.m.v. Eric Reddet

Locatie: Auditorium TU/e
Datum: 19 januari 2020

Ons traditionele nieuwjaarsconcert in het auditorium van de TU/e, met medewerking van de geweldige solist Eric Reddet.

Natuurlijk is er ook tijd voor de  jaarlijks terugkerende ouvertures, polka's en walsen die herkenbaar zijn voor dit nieuwjaarsconcert.

Locatie Auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven

Het concert begint om 11:30 uur (zaal open om 10.45 uur).

Bij binnenkomst kun je genieten van een lekkere kop koffie of thee.

Entree:

Medewerkers van de TU/e gratis toegang op vertoon van hun badge

Kinderen t/m 12 jaar gratis.

Prijs € 15,- (Kaarten alleen nog aan de kassa te koop)

• Eric Reddet
    Eric Reddet Zanger

Tenor Eric Reddet is een lyrisch tenor uit Frankrijk, maar inmiddels woonachtig en werkzaam in Nederland. Gedurende de laatste 3 jaar heeft Eric meer dan 300 concerten gegeven als solist met het Johann Strauss Orkest van André Rieu, met tournees door Europa, Zuid Amerika, de Verenigde Staten en Australië. Op het gebied van oratoriumkunst is Eric ook heel actief, met concerten door Nederland, België en Duitsland, zie ook (https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190325_00098098)