17 november 2019

Locatie: Evoluon
Datum: 17 november 2019

Zondagmiddag 17 november 2019

Twee echte Eindhovense muziekverenigingen in een oer-Eindhovens gebouw: gegarandeerd een mooie muzikale middag. De Philips Harmonie zoekt deze keer de samenwerking met een bevriend orkest in Eindhoven, zodat de luisteraars kunnen horen wat Eindhoven rijk is aan harmonie-muziek.

De Philips Harmonie onder leiding van chef-dirigent Matty Cilissen speelt voornamelijk Zuid-Amerikaanse muziek, waarbij zelfs een moeilijke choreografie geëist wordt van de muzikanten. De heerlijke klanken en ritmes zullen ervoor zorgen dat het ook voor het publiek moeilijk wordt om stil te zitten

Het Stratums Muziekkorps (bestaat dit jaar 85 jaar en komt uit in de 4e divisie) onder leiding van Jaap van Wershoven (hoornist bij Philharmonie Zuidnederland) zal een licht programma laten horen van pop tot musical en zij worden daarbij ondersteund door twee zangers.

• Datum     : Zondag 17 november
  • Locatie    : Evoluon, Noord Brabantlaan 1a, Eindhoven
  • Aanvang : 15 uur
  • Entree     : 7,50 euro inclusief een pauzedrankje

(kaarten alleen nog te verkrijgen aan de kassa)

Dineren in het Evoluon

Na het concert kunt u nog terecht voor een speciaal samengesteld diner in het Evoluon.

Er is een 3-gangen menu samengesteld inclusief 2 drankjes voor 35 euro pp.

Reserveren via 040-2504620 (restaurant Evoluon)