Veertigjarig jubileum Mathy

Tijdens de afgelopen repetitie van 29 augustus is na de pauze onze vaste tambour-maître Mathy Smits gefeliciteerd met zijn 40-jarig jubileum als lid van onze vereniging. Hij is hierbij door Jan van Moorsel namens de leden toegesproken, en uitgebreid bedankt voor zijn lange staat van trouwe dienst voor de vereniging door de jaren heen. Hij heeft ons al die jaren vast vergezeld op onze marsoptredens, zowel op onze reizen als elk jaar op de bevrijdingsdefilés van 18 september. Hierop vormt hij, vergezeld van zijn mace, een mooi en herkenbaar aangezicht van ons gezelschap, zowel voor publiek als voor orkest! Aan Mathy is de officiële oorkonde en het bijbehorende vergulde speldje van de KNMO uitgereikt door Luuk van Buul. We hopen dat Mathy nog lang voor ons uit zal blijven lopen! Dit zal hij gauw weer doen, aangezien 18 september alweer met rasse schreden nadert.

Posted in Speciale gelegenheden on aug 28, 2023