De afgelopen week heeft het Philips Harmonie Orkest viermaal het podium mogen delen met Brabantse topartiesten! Op uitnodiging van Gerard van Maasakkers speelden we als speciale gast mee bij de vier verjaardagsconcerten in het vernieuwde Theater aan de Parade in ’s-Hertogenbosch en het Parktheater te Eindhoven die onderdeel vormden van zijn tournee In de Gloria!, ter gelegenheid van zijn 75ste verjaardag. Met medewerking van artiesten als Guus Meeuwis, Anneke van Giersbergen, Rosa da Silva, JW Roy, Frank Lammers en natuurlijk Gerards Vaste Mannen speelden en zongen we samen met een dolenthousiast publiek in uitverkochte zalen mee met zijn bekendste liederen Hier heur ik thuis en Hee gaode Mee. Dit vormde een mooie afsluiting van vier heel bijzondere avonden, waar we graag aan hebben meegewerkt!

Posted in Concerten on apr 07, 2024