Op zondag 14 januari werd traditiegetrouw het jaar muzikaal begonnen met ons nieuwjaarsconcert! Met het jonge nieuwe jaar stonden we toepasselijk ook met veel jonge muzikanten op het podium, aangezien het orkest in de afgelopen jaar ook aardig verjongd is. Maar ook voor het orkest stond er ook een drietal jongelingen: de Omniband! Onze speciale gasten voor deze editie van het nieuwjaarsconcert wisten het publiek zowel aan het lachen als aan het zingen te krijgen in hun muzikale optredens onder begeleiding van het Philips Harmonie Orkest en hun sketches die deze optredens aaneenregen. Met hun enorme talenten, virtuositeit en beheersing van vele muziekinstrumenten was het een feest om naar te luisteren. De traditionele elementen als een operette-ouverture, walsen, polka’s en Straussen waren er natuurlijk ook weer bij! Het Philips Harmonie Orkest wenst met deze mooie uitvoeringen zoals altijd zijn publiek een fantastisch nieuwjaar met alle geluk en gezondheid toe, en ziet het trouwe publiek volgend jaar graag weer terug!

Posted in Concerten on jan 16, 2024