21 november 2021

Locatie: Domusdela
Datum: 21 november 2021

Generations XYZ in Concert GEANNULEERD

Wegens onvoorziene omstandigheden kan het concert helaas geen doorgang vinden.

Op 21 november om 15:00 uur zou de Philips Harmonie een gezamenlijk optreden verzorgen met harmonieorkest Auletes, onderdeel van de studentenmuziekvereniging Quadrivium, in DOMUSDELA (Kanaalstraat 4, 5611 CT Eindhoven – nabij het Muziekgebouw Eindhoven).

Het concert draagt de titel Generations XYZ in Concert, omdat het verschillende generaties bij elkaar brengt, die als gemene deler het maken van muziek hebben. In het kader van “muziek verbindt” en “muziek is voor alle leeftijden” laten het Philips Harmonie Orkest en harmonieorkest Auletes zien en horen dat dit ook werkelijk zo is. Een aantal jonge muzikanten zullen tijdens dit concert musiceren bij beide orkesten en elkaar zo stimuleren, motiveren, van elkaar leren en verenigen in blaasmuziek.

Kaartverkoop: geannuleerd