4 november 2018

Locatie: Theater de Hofnar
Datum: 4 november 2018

Het Oog van de Meester

Het oog van de meester' is een initiatief van Harmonie de Dommelecho uit Valkenswaard en is in meerdere opzichten een bijzonder concert. Op de eerste plaats omdat naast het  gastorkest ook de Philips Harmonie en Koninklijke fanfare Philharmonie uit Leende de optredens verzorgen. Bovendien omdat de optredens van de deelnemende orkesten worden beoordeeld.
Alle deelnemende orkesten verzorgen een concert van ongeveer een half uur. Elk van de optredens wordt serieus en kritisch beoordeeld door de dirigenten van de andere orkesten.  Door deze opzet ontstaat een programma dat niet alleen een kwalitatief goed concert oplevert, maar ook de diversiteit van harmonie en fanfaremuziek over het voetlicht brengt.

Mede mogelijk gemaakt door de sponsors van Theater De Hofnar.

Aanvang 15.00 uur in de theaterzaal  De Hofnar.