28 november 2021

Locatie: Augustinianum
Datum: 28 november 2021

Eindhoven ontmoet - nu nog even niet

Helaas heeft de Philips Harmonie moeten besluiten om haar deel van het concert "Eindhoven ontmoet" te annuleren vanwege het COVID-19 virus. Dat is natuurlijk heel erg jammer en we hopen in de toekomst weer de mogelijkheid te hebben om samen voor ons publiek een mooi concert te organiseren.

Update 27-11-2021: Eindhoven ontmoet gaat helaas helemaal niet door. Ook Koninklijke Harmonie Phileutonia heeft hun concert moeten annuleren ivm de recente Corona maatregelen.

Het was alweer 2 jaar geleden dat Phileutonia een concert kon verzorgen voor het publiek in Eindhoven. Vandaar dat zij op het puntje van hun stoel zaten voor het volgende programma:

Koninklijke Harmonie Phileutonia o.l.v. Robbert Vos

•      - Armenian Dances (part 1) – Alfred Reed
  •      - Hymne of the Highlands – Philip Sparke

Uniek is de uitvoering van alle 7 delen met eigen solisten Marieke Basting, Jesper Mathijssen en Melissa van den Bos.

GEANNULEERD

Het eerstvolgende concert van de Philips Harmonie is gepland op zondag 16 januari 2022 in het Auditorium van de Technische Hogeschool Eindhoven.