15 januari 2023

Datum: 15 januari 2023

Nieuwjaarsconcert 2023
Philips Harmonie Orkest met zeer jonge, getalenteerde solisten

Op zondag 15 januari 2023 om 11:30 uur geeft het Philips Harmonie Orkest het traditionele nieuwjaarsconcert in het Auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven. De afgelopen tijd is de vereniging bezig geweest met het doel om jeugdige talentvolle muzikanten een mooie kans aan te bieden op een bijzondere ervaring met het orkest: te mogen soleren onder hun begeleiding! Door hierin te investeren hebben de jonge musici een bijzondere ervaring, en kan het orkest meteen laten zien hoe leuk het is om samen muziek te kunnen maken, met jong en oud. Het afgelopen optreden van het Philips Harmonie Orkest was met het Eindhovense studentenharmonieorkest Auletes en studenten als solisten; nu zijn er drie bijzonder jonge, en bijzonder getalenteerde solisten.

Cas Muijsenberg is 12 jaar, en zal soleren op euphonium. Pepijn Sluiter van 15 jaar zal een fagotsolo ten gehore brengen. Floor Kes van 13 jaar zal op haar viool een solo gaan uitvoeren. Alle drie de solisten wonen in Eindhoven, wat het een mooie thuiswedstrijd maakt.

De deuren staan open vanaf 10:30 uur. De reguliere toegangsprijs bedraagt 17,50 euro met een kopje koffie of thee. Studenten en medewerkers van de TU/e krijgen gratis toegang op vertoon van hun studenten- of medewerkerskaart.

Datum     : zondag 15 januari 2023

Locatie    : Auditorium TU/e

Aanvang : 11:30u  (deuren gaan open om 10:30u)

Prijs          : € 17,50 (incl. kopje koffie/thee) !! (Kaarten alleen nog aan de kassa te koop) !!

Kinderen t/m 12 jaar gratis